Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2007 21:00 - Защо училището е толкова тъпо?!
Автор: serenity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 518 Коментари: 4 Гласове:
0



Всички някога, по някакъв начин сме си задавали този въпрос.Но никой, никога, по никакъв начин няма да намери отговор на тази мистерия.Дори и аз сега ще се опитам, но няма да успея, защото това е "Законът на гадостта". Да вземем например днес - по физическо играхме на Волейбол.Успявах да ударя, сервис така и не направих, но съм решена да се науча.Момчетата са все такива глупаци!Аз не съм играла физическо от ... цял учебен срок, а всички очакват да играя добре.Хайде, пресилих нещата!Те знаят само да ми се подиграват ... А пък втори час имахме Биология.Това е най-омразният ми предмет.Габи казва, че Братованова е някакъв вампир, но аз мисля, че жената си е много добра, само дето материяла, който преподава е скапан. По немски ми беше весело.Кабинетът ни пак беше с главата надолу!Днес бяхме в стаята на 7 "а" - по-голяма дупка и от кабинета по Физика. Стига, бе!Дори утре няма да получа валентинка.Без да броим тези от съученичките, все пак кой ще се загледа по такава като мен...



Гласувай:
0




1. havefun - ....
13.02.2007 21:36
nie sme oteg4eni ot tva daskalo i az go mrazq 6ot e pulna skuka i e mnogo tupo...na ni6to smisleno ne ni u4at daskalite....i az mislq kato teb-nqma da polu4a valrntinka utre...napulno prava si...tova koeto si napisla se edno az sam go pisala..vse edno si mi pro4ela mislite i si gi napisala...
цитирай
2. анонимен - КАКЪВ ТИ Е ПРОБЛЕМА?
13.02.2007 21:40
Като не ти харесва....хайде, чао през океански и в Америка или където искаш.
В по лошият случай изръси вашите да си частна ученичка и ще си правиш каквото искаш. Вие и сега си правите каквото искате, поломихте училищата та и горките даскали направихте ги на луди ...с "правата си" и липсата на на...много работи!
Разбира се това не важи за всички , но за повечето!
Убихте се тук да се регистрирате по 100 пъти и да пишете все срещу училището и даскалите, ами справете се сами като сте ербаб!
цитирай
3. sineater - "през океански" поздрав 2 секирата
14.02.2007 09:23
първо - Вие сте достатъчно неграмотна, за да претендирате със смешната си претенция.

второ - детето е седми клас, а Вие сте някъде на края на геврека. за какво искате да мисли?

трето - най-тъпото е, че от позицията си на по-голяма (май само на килограми) трябва да напътствате, а не да критикувате по детински.

поздрави.

п.с. някои страшни вътрешни липси и мрежата не може да ги утоли. помни!
цитирай
4. анонимен - ТИ........УДАВНИКО!!!
16.02.2007 01:05
ще престанеш ли да търчиш по мене из сайта, с какво те привличам след като съм неграмотна при това учителка и то с много специалности!
Но изглежда точно с това , че съм точна, пряма и не съм като теб интригант тия от буквите все такива сте!
Не ставате и за боза!
Ще си пиша каквото си искам и мисля, ясно, нахалитет такъв?!

Точно защото съм учител разбирам и ги знам нещата повече от такива прелетни птички като теб.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: serenity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5354
Постинги: 1
Коментари: 4
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031